vineri, 11 ianuarie 2013

Doliu de Gutza

foto preluata de pe Shokatul


Nicolae Guta, cantaret, antreprenor, creator de moda, tata, frate, cumnat si nu in ultimul rand ex-ul mai dubioasei soliste Sorina (iat-o aici) ne-a impartasit zilele trecute momentele grele prin care trece. Nu putea face acest lucru decat intr-o maniera publica la scursuroasa emisiune cu acces, unde blonda moderatoare era toata uda de emotie si empatie la adresa sus amintitului aurar,caldarar sau ursar ca nu mi-e foarte clar inca. Ce n-am inteles, si probabil o sa si mor ingropata in aceasta ignoranta sufocanta, este de ce ar trebui aruncate in spatiul public parerile pertinente, sau nu, ale unor analfabeti, retarzi, cu emotii de babuini injectati. Sigur de-a lungul timpului urekile-mi obosite au fost atacate de cliseul “asta se cere asta dam” si la fel de penibilul “nu-ti place nu te uiti, tu esti stapanul telecomenzii”. Da, dar nu e suficient J Tot spun ca nu inteleg. Tristul eveniment pe care marele artist al poporului il traverseaza este doliul dupa “fratili lui”, Samir pe nume. Trist, nimic de zis, trist. Dar oare n-ar fi omeneste sa-ti duci doliul tu frumos cu familia ta? Sa nu ne obosesti psihic cu lamentarile tale limitate-n expresii manelistice. Ochii, mintea si urechile mi-au fost inundate de fraze de genul “mi-as da copiii pentru fratele meu”, “Samir era un sfant”, “traiesc pentru fratzii mei”. Incredibil, dar adevarat, then again, nu simti manelist nu te numesit manelist. As putea pune pariu ca va urma cat de repede chiar asap "Fundatia Samir", un album cu melodii duioase dedicate sfantului frate, o carte de memorii in memoria aceluiasi sau, de ce nu, o scoala de muzica intru omagierea si vesnica pomenire a Samirului. Sigur, de mortzi numa' de bine, iar de vii ce putem si noi.
Maestre Gutza la cat mai rare aparitii televizate si inexistente proiecte cu remuneratie aberanta! haleluia la multzi ani la toata lumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu